خلوتم را نشکن
جاوید0054
خلوتم را نشکن


خلوتم رانشکن
شاید این خلوت من کوچ کند
ب شب افسانه ب نفس های گرم شهنامه
وغروبی ک در ان
نقش دیوانگیه یک عاشق
برروی دیواری پیداشد
خلوتم رانشکن خلوتم بس دور است
ز دوری دل معشوق سهند
خلوتم راه درازیست میان من وتو
خللوتم مرواریداست بدست صیاد
خلوتم تیروکمانیست بدست سحر
خلوتم راه رسیدن ب خداست
خلوتم رانشکن
خلوتم ارامش روح من است
خلوتم دلتنگی وبی کسی است
خلوتم دردودلی باخود بوود
خلوتم گریه های بی امانم است
خلوتم راانشکن سودی ندارد
خلوتم کوهی مهکم است
خلوتم دوری بوود
خلوتم دلشوری بوود
خلوتم باارزش است
خلوتم پردردوپرغصه بود
خلوتم رانکشن ای دوست 
سودی ندارد
خلوتم گذشته ی شومم بود
خلوتم پر دردوغم است
خلوتم تنهایی است
بی کسی است
ب من نخند ای دوس مراماتم است
گرشاد شود مراباکی نیست
خلوتم رانشکن
ارزش ندارد
خلوتم بوی مهرومحبت راندارد
خلوتم پرشده از سیاهی
خلوتم پربود از گناهی
خلوتم دردودلی باخودبود
خلوتم رانشکن ای مسافر
خلوتم رادوست دارم
خلوتم شب های بی ستاره است
خلوتم بی رنگو بی انگیزه است
خلوتم بی ارزش است
خلوتمم رانشکن
خلوتم راه رسیدن ب خداست
خلوتم عقده دلی از رنگ ماه
خلوتم دردودلی باخودبود
خلوتم رانشکن ای دوست
خلوتم ارزشیست برای من
خلوتم پرشدازگریه های بی امان
خلوتم راه رسیدن ب خداست
خلوتم رانشکن
خلوتم بی رنگ است
بی ارزش است
خلوتم هم رنگ بی مهری بوود
خلوتم دردو دلی باخودبود
درخلوتم شکستمم نابود شدم
خلوتم خیمه گاه نابوددی است
خلوتم بی رنگوبی ارزش است خلوتم رانشکن
خلوتم دوری بوود
خلوتم پراز دلشوری بوود
خلوتم را دوس دارم
حلوتم در دست صیاد گیر بود
خلوتم بی نور وبی رنگک تر بود
گرامیدی هم بود از دست رف
در ناامیدیم بسی امیدنیست
برایم غیرممکن شد دوباره
خلوتم نابوود شددوباره
خلوتم پردروغم است
خلوتم کریه های پرماتم است
خلوتم بی ارزش بوود
خلوتم راهی دراز ی دارد
خلوتم مثل کوهی برپشتم است
خلوتم نابودیه من شدوبس
درخودم گم شده ام
تنهایی ازان من است تنهایی رادوست میدارم
چون اغاز ماتم است
ماتم رودوس میدارم چون اغازبغضم است
بغض رادوس میدارم چون اغاز اشکم است
اشک رادوست میدارم چون نشانه ی دردم است

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط جاوید چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, (10:1 بعد از ظهر) |